Kondičný tréning

Kondičný tréning

Čo je cieľom kondičného tréningu?

Už z názvu môžete tušiť, že primárne pôjde o budovanie a zlepšovanie kondičnej stránky. Avšak, keďže sme nechceli veľmi upustiť od našej filozofie, ktorá je primárne zameraná na vytvorenie takých tréningov, ktoré vám prinesú, čo najväčší efekt s minimalizáciou možných zranení, tak súčasťou týchto tréningov budú aj veľmi jednoduché, technicky nenáročné silové cvičenia. Sme zástancami, že silový tréning má svoj význam a preto sme nechceli vytvoriť tréning, ktorý bude iba o "vypotení sa". 

Čo bude teda jeho obsahom?

Pôjde o prepojenie silových cvičení primárne s vlastnou hmotnosťou tela a kondičných cvičení primárne na kardio strojoch. Program tréningu bude podobný ako funkčný tréning, ktorý začína rozcvičením a následne sa prechádza do hlavnej časti. Silové cvičenia budú nastavené tak, aby aj začiatočník vedel plnohodnotne odcvičiť takýto tréning. Všetky cvičenia budú technicky nenáročné, takže tento tréning bude určený aj úplných začiatočníkov. To však neznamená, že pokročilý cvičenec to bude mať na tomto tréningu jednoduché. Cvičenia a cviky samotné budú prispôsobované aj danej úrovni cvičenca, takže každý si príde na svoje :) Kondíciu budeme primárne budovať na kardio strojoch ako AirBike, Bežkársky trenažér (SkiErg) a Veslársky trenažér. Objavia sa aj cviky s posiľnovacím lanom, švihadlo a podobné. Nemusíte sa báť, že by ste niečo nezvládli. Naši tréneri vám pri všetkom pomôžu a poukazujú všetky cvičenia, tak aby ste mali nastavený tréning čo najefektívnejšie. 


Program Kondičného tréningu bude vyzerať nasledovne:
Tréning trvá 60 minút a obsahuje tri časti:
1.Rozcvička 
2. Hlavná časť
3. Záver 

Na tréning je potrebné prihlásiť sa cez rezervačný systém, ktorý najdete TU

Tešíme sa na vás ;)